Навчально-плануюча документація (4)

ПП

                Навчально-плануюча документація


з предмету: «Професійна етика»



Професія: Секретар керівника

40 годин









Робоча навчальна програма

з предмета «Професійна етика»


1,2 курс
40 годин




№ з/п
Тема
Кількість годин
Всього
З них на практичні роботи
1.
Вступ
1

2.
Основи професійної етики
5

3.
Психологія особистості
6

4.
Культура спілкування з клієнтами
7

5.
Етика взаємовідносин у трудовому колективі
13

6
Етикет службових відносин
4

7
Професійна етика та естетика
4


Всього:
40


1.Вступ. Завдання курсу.

Тема 1. Основи професійної етики.
5 годин
2. Поняття професійної етики. Поняття етики, моралі. Завдання професійної етики. Основа професійної етики. Поняття професійної моралі. Етика і етикет у в роботі секретаря. Особисті якості секретаря
3. Походження професійної етики.
4. Принципи професійної етики.
5. Взаємозв»язок етики і етикету. Поняття етикету.
6. Правила поведінки з точки зору етики і етикету. Моральні якості: совість, обов»язок, гідність, як самоповага, благородство. Моральні вимоги до спілкування:  ввічливість, тактовність, точність, скромність. Види ввічливості. 

Тема 2. Психологія особистості.
6 годин
7. Поняття психології. Поняття про особистість.
8. Психічні процеси: відчуття, сприймання, пам»ять, мислення, уява, увага, воля.
9. Психічні властивості: темперамент, характер, здібності, світогляд, знання, переконання
10. Психологічна характеристика за віком і статтю.
11. Психологічні компоненти діяльності працівників контактної зони.
12. Етапи обслуговування.



Тема 3. Культура спілкування з клієнтами.
7 годин

13. Поняття і зміст спілкування.
14. Функції спілкування.
15. Види спілкування.
16. Мова та мовлення людини. Функції мови, форми (діалог, монолог).
17. Невербальні засоби спілкування.
18. Поняття та види міжособистісного простору (дистанції спілкування.)
 19. Спілкування  з точки зору етикету.

Тема 4. Етика взаємовідносин у трудовому колективі.
13 годин
20. Поняття, ознаки, види, риси колективу.
21. Поняття формальної і неформальної структури в трудовому колективі.
22. Сфери стосунків членів трудового колективу. Міжособистісні стосунки.
23. Рівні психологічної сумісності.
24. Психологічні механізми. Поняття ідентифікації, емпатії, рефлексії.
25. Стосунки в трудовому колективі.
26. Стиль керівництва. Прагнення до лідерства. Поняття лідерства, розбіжності між лідером і керівником.
27. Поняття, види конфліктів.
28. Структура конфлікту.
29. Основні стилі поведінки в конфліктних ситуаціях.
30. Поняття, види функцій конфлікту. Негативні наслідки конфліктів.
31. Міжособистісні конфлікти. Поняття, властивості.
32. Тактика спілкування з агресивними клієнтами.

 Тема 5. Етикет службових відносин.
4 години
33. Поняття про службовий етикет. Правила в роботі з клієнтом.
34. Культура службових відносин. Основні правила привітання. Службове представлення. Звертання до колег.
35. Службові бесіди.Телефонні розмови.
36.  Ділові листи. Вітальні листівки.

Тема 6. Професійна етика та естетика.
4 години
37. Умови праці на робочому місці.
38.  Естетика робочого місця. Обладнання робочого місця.  Засоби зв»язку.
39.Типи освітлення службових приміщень.  Проблеми колірного оформлення інтер»єру.
40. Поняття мікрокліматичних умов на робочому місці.  Виробнича естетика.






Поурочно-тематичне
планування з предмета «Професійна етика і психологія»
                  

для груп з професії: Секретар керівника
        1,2 курс
40 годин
викладач Єрьоменко Л.М.

Внесені зміни: не має

Програма:  власно розроблена  

   
Підручники: 1.Кришемінська Л.Д. Етика ділових відносин.К.: Вища школа – 2006. 2. Психологія спілкування. – Навч. посібник / За редакцією Л.О. Савенкової. – К.: КНЕУ, 2011. – 319 с. 3. Бутенко Н.Ю. Комунікативні процеси у навчанні. – К.: КНЕУ, 2004. – 383 с.


  

№ теми
Назва теми
Кількість
Годин
Уроку
Зміст
уроку
Примітки

Вступ
1
   1
Завдання курсу




І
Основи професій-ної етики

5
2
 Поняття професійної етики. Поняття етики, моралі. Завдання професійної етики. Основа професійної етики. Поняття професійної моралі. Етика і етикет у в роботі секретаря. Особисті якості секретаря


3
 Походження професійної етики.

4
 Принципи професійної етики.


5
 Взаємозв»язок етики і етикету. Поняття етикету.


6
 Правила поведінки з точки зору етики і етикету. Моральні якості: совість, обов»язок, гідність, як самоповага, благородство. Моральні вимоги до спілкування: ввічливість, тактовність,точність, скромність. Види ввічливості.

ІІ
 Психоло-гія особис-тості

6
7
Поняття психології. Поняття про особистість.



8
 Психічні процеси: відчуття, сприймання, пам»ять, мислення, уява, увага, воля.


9
Психічні властивості: темперамент, характер, здібності, світогляд, знання, переконання


10
 Психологічна характеристика за віком і статтю.


11
Психологічні компоненти діяльності працівників контактної зони.

12
 Етапи обслуговування.


ІІІ
Культура спілкува-ння з клієнтами
7
13

Поняття і зміст спілкування.


14
Функції спілкування.


15
 Види спілкування.


16
Мова та мовлення людини. Функції мови, форми (діалог, монолог).


17
 Невербальні засоби спілкування.


18
 Поняття та види міжособистісного простору (дистанції спілкування.)


19
Спілкування  з точки зору етикету.
Підсумково-узагальнюючий урок.

ІУ
Етика взаємовідносин у трудо-вому колективі

13
20
Поняття, ознаки, види, риси колективу.


21
 Поняття формальної і неформальної структури в трудовому колективі.


22
 Сфери стосунків членів трудового колективу. Міжособистісні стосунки.


23
 Рівні психологічної сумісності.


24
 Психологічні механізми. Поняття ідентифікації, емпатії, рефлексії.


25
 Стосунки в трудовому колективі.


26
 Стиль керівництва. Прагнення до лідерства. Поняття лідерства, розбіжності між лідером і керівником.


27
 Поняття, види конфліктів.


28
 Структура конфлікту.


29
 Основні стилі поведінки в конфліктних ситуаціях.


30
 Поняття, види функцій конфлікту. Негативні наслідки конфліктів.


31
Міжособистісні конфлікти. Поняття, властивості.


32
 Тактика спілкування з агресивними клієнтами.


У
 Етикет службо-вих відносин

4
33
Поняття про службовий етикет. Правила в роботі з клієнтом.


34
Культура службових відносин. Основні правила привітання. Службове представлення. Звертання до колег.


35
Службові бесіди.Телефонні розмови.


36
Ділові листи. Вітальні листівки.


УІ
Профе-сійна етика та естетика

4

37
Умови праці на робочому місці.



38
  Естетика робочого місця. Обладнання робочого місця.  Засоби зв»язку.


39
39.Типи освітлення службових приміщень.  Проблеми колірного оформлення інтер»єру.

40
Поняття мікрокліматичних умов на робочому місці.  Виробнича естетика.
Підсумково-узагальнюючий урок.


Виконання програми


Кільк. годин на рік
За прогр. у Iсеместрі
За прогр. у
II семестрі
Виконано
у
I семестрі
Виконано
у
II семестрі
Всього
 за рік
Годин
40
     19
      21



Тематичного
оцінювання
2










Навчально-плануюча документація


з предмету: «Психологія ділових відносин»



Професія: секретар
  
                                         



Робоча навчальна програма

з предмета «Психологія ділових відносин»


1,2 курс
26 години



РОБОЧА  НАВЧАЛЬНА  ПРОГРАМА
з предмета   „ психологія ділових відносин»



з/п

Тема


Кількість годин

Всього
З них на лабораторно-практичні роботи
1.
Вступ
1

2.
Психологічні властивості  особистості
10

3.
Психологічні аспекти ділового спілкування
10

4.
Конфліктологія
5


Всього  годин:
26


Тема 1. Вступ
1 година
1.Характеристика та зміст курсу. Розвиток психіки людини. Роль спадковості, середовища і виховання у розвитку психіки людини. Фактори, які впливають на формування характеру та становлення особливості.   Особисті та ділові якості секретаря, формування професійних якостей.

Тема 2. Психологічні властивості  особистості
10 годин
2. Поняття про особистість.
3. Типи вищої нервової діяльності.
4. Темперамент. Вплив темпераменту на професійну діяльність.
5. Характер і темперамент. Репрезентативні системи. Візуаліст, аудіаліст, кінестетик.
6. Поняття про пам’ять.  Якості пам’яті, види пам’яті.
7. Пам’ять і особистість. Тренування пам’яті.
8. Поняття про увагу. Основні ознаки уваги.
9.  Спостережливість та уважність як риси характеру особистості. Розвиток уваги.
10.Самооцінка особистості. Вплив самооцінки на спілкування.
11. Характер. Виховання характеру.

Тема 3. Психологічні аспекти ділового спілкування
10 годин
12. Психологічна природа спілкування.
      13.Структура спілкування.
      14.Функції спілкування.
15.Види та рівні спілкування.
16.Взаємодія та взаєморозуміння в контексті культури ділового спілкування.
17. Лідерство у сфері ділового спілкування.
18.Спільна діяльність і вплив на неї етичних норм і правил.
19.Взаєморозуміння та його рівні.
20.Бар’єри на шляху до взаєморозуміння, зокрема моралі.
21.Механізм взаємо розуміння, роль етики у їх застосуванні.

Тема 4. Конфліктологія
5 години
22.Різновиди конфліктів, стратегії розв’язання конфліктів.
23.Трансактний аналіз у розв’язанні конфліктів.
24.Тактичні прийоми поводження в гострих конфліктних ситуаціях.
25.Методи управління конфліктом.
26.Шляхи розв’язання суперечок.










Поурочно-тематичне
планування з предмета «Психологія ділових відносин»
                  
для груп з професії: секретар керівника
26 години
викладач Єрьоменко Л.М.
 Внесені зміни: не має

Програма:  власно розроблена програма  

   
Підручники: 1.Кришемінська Л.Д. Етика ділових відносин.К.: Вища школа – 2006. 2. Психологія спілкування. – Навч. посібник / За редакцією Л.О. Савенкової. – К.: КНЕУ, 2011. – 319 с. 3. Бутенко Н.Ю. Комунікативні процеси у навчанні. – К.: КНЕУ, 2004. – 383 с.




№ теми
Назва теми
Кількість
Годин
Уроку
Зміст
уроку
Примітки
І
Вступ
1
11
Характеристика та зміст курсу. Розвиток психіки людини. Роль спадковості, середовища і виховання у розвитку психіки людини. Фактори, які впливають на формування характеру та становлення особливості.   Особисті та ділові якості секретаря, формування професійних якостей.


ІІ
Психоло-гічні властивос-ті  особистос-
ті

11
2
Поняття про особистість.


3
Типи вищої нервової діяльності.

4
Темперамент. Вплив темпераменту на професійну діяльність.

5
Характер і темперамент. Репрезентативні системи. Візуаліст, аудіаліст, кінестетик.


6
Поняття про пам’ять.  Якості пам’яті, види пам’яті.


7
Пам’ять і особистість. Тренування пам’яті.

8
Поняття про увагу. Основні ознаки уваги.

9
Спостережливість та уважність як риси характеру особистості. Розвиток уваги.

10
Самооцінка особистості. Вплив самооцінки на спілкування.

11
Характер. Виховання характеру. Підсумково-узагальнюючий урок.

ІІІ
Психоло-гічні аспекти ділового спілкува-ння
10
12
Психологічна природа спілкування.

13
Структура спілкування.

14
Функції спілкування.

15
Види та рівні спілкування.

16
Взаємодія та взаєморозуміння в контексті культури ділового спілкування.

17
Лідерство у сфері ділового спілкування.


18
Спільна діяльність і вплив на неї етичних норм і правил.

19
Взаєморозуміння та його рівні.


20
Бар’єри на шляху до взаєморозуміння, зокрема моралі.

21
Механізм взаємо розуміння, роль етики у їх застосуванні.

ІУ
Конфлік-тологія

5
22
Різновиди конфліктів, стратегії розв’язання конфліктів.


23
Трансактний аналіз у розв’язанні конфліктів.


24
Тактичні прийоми поводження в гострих конфліктних ситуаціях.

25
Методи управління конфліктом.


26
Шляхи розв’язання суперечок. Підсумково-узагальнюючий урок.










Виконання програми


Кільк. годин на рік
За прогр. у Iсеместрі
За прогр. у
II семестрі
Виконано
у
I семестрі
Виконано
у
II семестрі
Всього
 за рік
Годин
26
17
9



Тематичного
оцінювання
2





















Навчально-плануюча документація


з предмету: «Ділова етика та культура спілкування»



Професія: Кухар

3 розряд

  






Робоча навчальна програма

з предмета «Ділова етика та культура спілкування»


1 курс
3 розряд
13 годин



№ з/п
Тема
Кількість годин
Всього
З них на практичні роботи
1.
Загальна характеристика курсу
1

2.
Психологічні властивості особистості.
3

3.
Особливості ділового спілкування.
3

4.
Діловий етикет
3

5.
Керівництво та лідерство.
2

6.
Імідж.
1

Всього:
9


Тема 1. Загальна характеристика курсу
1 години
1.Характеристика та зміст курсу. Розвиток психіки людини. Роль спадковості, середовища і виховання у розвитку психіки людини.

Тема 2. Психологічні властивості особистості.
3 годин
2.Поняття про особистість. Типи вищої нервової діяльності. Темперамент.
3. Вплив темпераменту на професійну діяльність.
 4.Характер. Фактори, які впливають на  формування характеру та становлення особистості. Виховання характеру. Самооцінка особистості.

Тема 3. Особливості ділового спілкування.
3години
5. Спілкування: вміння говорити та слухати. Психологічна природа спілкування.      6. Засоби спілкування, комунікативна компетентність, стратегії, тактики спілкування, вербальні та невербальні засоби спілкування.
 7. Правила ведення ділової розмови. Техніка спілкування по телефону. Кодекс культури спілкування.


Тема 4. Діловий етикет
3 годин
8. Основні правила етикету. Візитні картки. Мова жестів, міміки. Мережевий етикет.
9.Національні особливості ділового етикету.
10.Міжнародні особливості ділового етикету та їх відмінності у східних та західних країнах світу. Традиції та сучасність.
Тема 5. Керівництво та лідерство.
2 година
11. Взаємодія керівника і підлеглого. Характер діяльності керівника.
12. Стилі управління. Прагнення до лідерства, здатність до керівництва.
Тема 6. Імідж
1 годин
13.Поняття про стиль, імідж. Особистий імідж. Формування іміджу. Рекламна діяльність при створенні іміджу підприємства.







Поурочно-тематичне
планування з предмета «Ділова етика та культура спілкування»
                  

для груп з професії: кухар
3 розряд
13 годин
викладач Єрьоменко Л.М.

Внесені зміни: не має

Програма:  власно розроблена програма  

   
Підручники: 1.Кришемінська Л.Д. Етика ділових відносин.К.: Вища школа – 2006. 2. Психологія спілкування. – Навч. посібник / За редакцією Л.О. Савенкової. – К.: КНЕУ, 2011. – 319 с. 3. Бутенко Н.Ю. Комунікативні процеси у навчанні. – К.: КНЕУ, 2004. – 383 с.
  

№ теми
Назва теми
Кількість
Годин
Уроку
Зміст
уроку
Примітки
1
Загальна харак-теристика курсу

1
    1
Характеристика та зміст курсу. Розвиток психіки людини. Роль спадковості, середовища і виховання у розвитку психіки людини.

2
Психоло-гічні власти-вості особис-тості.

3
2
Поняття про особистість. Типи вищої нервової діяльності. Темперамент.

3
Вплив темпераменту на професійну діяльність.


4
Характер. Фактори, які впливають на  формування характеру та становлення особистості. Виховання характеру. Самооцінка особистості.

3
Особливос-ті ділового спілкува-ння.
3
5
Спілкування: вміння говорити та слухати. Психологічна природа спілкування.

6
Засоби спілкування, комунікативна компетентність, стратегії, тактики спілкування, вербальні та невербальні засоби спілкування.

7
Правила ведення ділової розмови. Техніка спілкування по телефону. Кодекс культури спілкування.


4
Діловий етикет

3
8
Основні правила етикету. Візитні картки. Мова жестів, міміки. Мережевий етикет.

9
Національні особливості ділового етикету.


10
Міжнародні особливості ділового етикету та їх відмінності у східних та західних країнах світу. Традиції та сучасність.


5
Керівни-цтво та лідерство.

2
11
Взаємодія керівника і підлеглого. Характер діяльності керівника.

12
Стилі управління. Прагнення до лідерства, здатність до керівництва.


6
Імідж

1
13
Поняття про стиль, імідж. Особистий імідж. Формування іміджу. Рекламна діяльність при створенні іміджу підприємства. Підсумково-узагальнюючий урок.







Виконання програми


Кільк. годин на рік
За прогр. у Iсеместрі
За прогр. у
II семестрі
Виконано
у
I семестрі
Виконано
у
II семестрі
Всього
 за рік
Годин
13
     
13



Тематичного
оцінювання
1












Комментарии